La directiva i el cos tècnic

L’equip directiu està format, principalment, per pares de nens que juguen en diferents categories del Club i que treuen hores de la seva feina i esbarjo per dedicar-les a fer de l’Atlètic Poblenou un club més proper, modern, familiar i formatiu.

SALVADOR SÁNCHEZ REGALADO

President

Me llamo Salva y soy el presidente del Atlètic Poblenou. Lo hago por pura vocación y con la intención de intentar cambiar algo en el fútbol formativo del barrio. He vivido este deporte desde muy pequeño y es mi pasión. Por eso intento cambiar las cosas desde dentro. Cuento con un grupo de compañeros que están conmigo en la directiva que tienen la misma pasión que yo por el fútbol. Pero lo principal es que somos un grupo de amigos. Trabajo en seguridad desde hace 22 años y hace 14 creé un sindicato para los trabajadores de este sector.

JOAN CARLES GARCÍA CASINO

Vocal

Formo part de la Junta Directiva del club com a vocal, ajudo en la coordinació esportiva i entreno el Cadet B. Sóc un malalt del futbol i un somiador. M'encanten els reptes i gaudeixo molt de la familia. En el tema esportiu treballo molt la comunicació, els valors, els sentiments i el respecte. Des de fa uns anys estic dins del món del coaching i la psicologia esportiva, eines que em fan veure la vida des d'una altra perspectiva.

Share this...
Share on Whatsapp
Whatsapp
Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print